8 תשובות
אחלה
ליווי מטורףף אבל כמובן שאין על ארמיןן
אחלה דמות שבעולם, אבל ארן תמיד יישאר הפאב
אחלה גבר
אני אוהבת אותו אבל הוא אוברייטד ויש דמויות יותר טובות שמקבלות הרבה פחות הערכה
הוא לא מראה רגשות וחושב שהוא מעל כולם (חחח למרות המטר 55 שלו)
אוי אני שונאת את הדמות שלו.
הדמות האהובה עלי ממתקפת הטיטאנים היא ארמין.
הדמות האהובה עלי ממתקפת הטיטאנים היא ארמין.
אני יודע שהשאלה נשאלה לפני חודשיים אבל עברתי על כל השאלות של aot, ליווי הוא היצור הכי חתיך שהאנושות יצרה.