7 תשובות
עושים פשוט מסיבה בבית.. ולמי אכפת? זאת אווירה נחמדה, אוכל מגניב, תחפושות, סרטי אימה, זה ממש כיף
מחר
אני סתם הולכת למסיבת הלואין אני לא חוגגת ממש
שכחתי מזה בכלל
רגע מה? יש פה באמת אנשים שחוגגים? זה חג נוצרי.. וחוץ מזה איך אתם חוגגים, הרי לא כולם חוגגים אז אתם פשוט דופקים על דלתות של אנשים?
כבר חגגתי, חיפה
לא חוגג אבל חברים שלי חוגגים, רחובות.