13 תשובות
החסרתי כבר שניים כי פשוט לא היה לי כוח נראה מה יהיה בסוך שנה
כן, אפילו יותר.
לא
בטח
ברצף לא, לא ברצף כן.
לא
כן
אנונימית
כן קורה שאין לי מצב רוח אבל בדכ אני לא מחסרת יותר מיומיים ברצף
לא
כן
לא
באותו הנושא: