9 תשובות
זה שיין לא הייתי מפתחת ציפיות
תזמיני מידה xs הוא מושלם! אני 1.62 והוא ארוך לי ברגליים אבל מחטב פצצות ומחמיא בצורה פסיכית
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
ישב מושלם בs
אנונימית
זה לפי המבנה גוף שלך (:
תמדדי את ההיקפים ותראי מה הכי יתאים לך, אם את מזמינה ממליצה לך להזמין xs.
תמדדי את ההיקפים ותראי מה הכי יתאים לך, אם את מזמינה ממליצה לך להזמין xs.
שואל השאלה:
תודה רבהה!
תודה רבהה!
שואל השאלה:
אוקיי תודה!
אוקיי תודה!
לפי משקל וגובה אי אפשר לדעת... את צריכה למדוד את ההקיפים שלך ולהסתכל בטבלת מידות של הטייץ
מה השאלה?
אנונימי