12 תשובות
לגמרי גאה בך
יפה
שואל השאלה:
תודה לכם מעריכה מאד 3>
אנונימית
גאה בך בכל מצב גאה במי שאת לפני הכל
יאא איזה יופיי
מגיע לך אגוז
גאה בך מהממת
כל הכבוד לךך!! גאה בך!!
גאה בך יקירה
כל הכבוד מיידלעע
ממש גאה בך3>
אנונימית
באותו הנושא: