6 תשובות
זה לא גרוע הם פשוט מפגרים ועדיף שתתרחקי מהם
מהה
הם מדברים לידך ומתכננים ללכת בלעדייך??
ממש פוגע מה זה החברים האלה
הם מדברים לידך ומתכננים ללכת בלעדייך??
ממש פוגע מה זה החברים האלה
הם יצאו חארות עזבי אותם הם חבורת חסרי טאקט רוצה להיות חברה שלי?
לא גרוע שבאת, זאת לא אשמתך סך הכל
הם חברים מגעילים
הם חברים מגעילים
זה רע שהם לא הזמינו אותך אבל לבוא בלי הזמנה זה גם לא משהו
קיצר גם מביך וגם יצאו חרא חברים
קיצר גם מביך וגם יצאו חרא חברים
ממש לא. זה הם לא בסדר
באותו הנושא: