5 תשובות
לאכול חצי ולא לאכול חצי.
אנונימי
בא לך או לא בא לך?
שואל השאלה:
באלי אבל גם לא באלי אז להכין או לא?
אנונימית
וואי פנקייק זה חלום שלי עכשיו
אנונימית
בא לך פנקייק כי בא לך
לא בא לך כי אין לך כוח לעמוד ולהכין.
פשרה: בקשי ממישהו אחר בבית שיכין לך:)