9 תשובות
אני לומד עם imagine אבל לא היה מבחן עדיין אז לא יודע
יש לי מבחן עוד שבוע וחצי וכן אני עם הספר הזה
יש לי מבחן על זהעוד שלושה ימים
הייתי ב3 יחל והיה לי just imagine
אנונימית
יש לנו מבחן ב11 לנובמבר על זה
יש לי מבחן מחרר
היי על מה היה לכם unit 3
לי היה בעיקר על אוצר מילים והרכבת משפטים. נתנו לנו טקסט נחמד כזה ושאלות, אצלי השאלות היו ממש קשות אבל אני לא יודעת מה יתנו לך. אבל בעיקרון תחזור על אוצר מילים ועל איך לפתור שאלות בצורה נכונה ונראה לי שיהיה בסדר
על מה היה הטקסט שלכם?