14 תשובות
לשים עליהם פס? מה זה עיניינם?
שיקפצו לך
או שבוטוקס, או שפשוט תתעלמי מהם!
אנונימית
תשימי שפתון אדום במיוחד למעלה
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת 14 אני מתעלמת אבל עדיין ממשיכים וזה מפריעה לי מאוד ומורה אחת שאלה אותי למה יש לי שפתיים כל כך דקות? ושעה שלמה היא חפרה ליי.. מה אני ייעשה\.
אני בת 14 אני מתעלמת אבל עדיין ממשיכים וזה מפריעה לי מאוד ומורה אחת שאלה אותי למה יש לי שפתיים כל כך דקות? ושעה שלמה היא חפרה ליי.. מה אני ייעשה\.
אנונימית
זה כל הקטע! שהם מקנאים בך!, ואם לא אז תדעי שאת פשוט מיוחדת ותגידי להם את זה, שאת לא חייבת להיות כמו כולם, ולך יצאו שפתיים שונות שאין לכל אחד! ותיהיה שמחה וגאה במה שיש לך ואז אחרים יתחילו להעריך גם דברים שבך, וגם אותך!:)
מקווה שעזרתי:)
מקווה שעזרתי:)
פשוט תתעלמי, מזה משנה איך השפתיים שלך נראות? אם את יודעת שאת אחלה של ילדה פשוט אל תשימי על זה.. כי זה העיקר.
את לא צריכה להשתנות רק בשבילם!
זה ממש לא הפיתרון לזה!
תנסי לדבר לבד עם הילדים שלועגים לך ותסבירי להם שזה לא נעים לך מה שהם עושים ולועגים לך.
גם לילי זה קרה פעם אבל לא עם השפתיים ופשוט הסברתי לילד שהציק לי שזה לא נעים לי והוא הפסיק (:
זה ממש לא הפיתרון לזה!
תנסי לדבר לבד עם הילדים שלועגים לך ותסבירי להם שזה לא נעים לך מה שהם עושים ולועגים לך.
גם לילי זה קרה פעם אבל לא עם השפתיים ופשוט הסברתי לילד שהציק לי שזה לא נעים לי והוא הפסיק (:
אנונימי
שואל השאלה:
וואי איזה חמודה תודה חח ניראלי שהעלית לי את הביטחון תודה רבה מאוד עזרת:-)
וואי איזה חמודה תודה חח ניראלי שהעלית לי את הביטחון תודה רבה מאוד עזרת:-)
אנונימית
תעלמי מהם הם סתם מקנאים בך
שואל השאלה:
במה הם ייקנאו בשפתיים דקות? ההפך אני צריכה לקנאות
במה הם ייקנאו בשפתיים דקות? ההפך אני צריכה לקנאות
אנונימית
יואו מה בעיה שלהם?
אני בטוחה שמהמם לך שפתיים דקות
תמצאי משהו ש"לא כל כך מושלם" בהם ואת יכולה להשתמש בזה לטובתך אם ירדו עליך עוד פעם
או שאת גם יכולה להתעלם מהם סתם מגעילים >.<
אני בטוחה שמהמם לך שפתיים דקות
תמצאי משהו ש"לא כל כך מושלם" בהם ואת יכולה להשתמש בזה לטובתך אם ירדו עליך עוד פעם
או שאת גם יכולה להתעלם מהם סתם מגעילים >.<
שואל השאלה:
כן צודקת יש לי ילדה שיש לה שפתיים גדולות ונפוחות וגם היא יורדת לי על השפתיים
כן צודקת יש לי ילדה שיש לה שפתיים גדולות ונפוחות וגם היא יורדת לי על השפתיים
אנונימית
זה לא עניינם. את לא אמורה להתייחס אליהם, שייחפשו חיים..
באותו הנושא: