אם אני שוכרת דירה בכספי, אני נחשבת חיילת בודדה? והצבא יכול לשלם לי על השכר דירה?
אני בקשר עם ההורים שלי והם כן קונים לי פה ושם דברים וזה, אבל בנוגע למחייה הם לא עוזרים לי כלכלית. אני משלמת מכספי את השכר דירה ואני קונה לעצמי אוכל ושתייה וכו'.. אני יכולה להצהיר על עצמי כחיילת בודדה? זה נחשב? ואז הצבא יוכל לשלם לי את שכר הדירה?