11 תשובות
לא רק אצל דוסים אולי
כן, ברור אנחנו מדינה יהודית וכמות המתבוללים ענקית יותר מאי פעם וזה בדיוק מהסיבה שאין שיעורים כאלה.. ברגע שאנשים היו באמת מכירים את הדת אולי הם לא היו כל כך אנטי כי הם היו רואים שהיא בכלל לא מפחידה ורעה כמו שהם חושבים.
יש כבר, שיעור מחשבת ישראל. לדעתי איך שמלמדים אותו כיום זה נורא, עדיף להעיף ממערכת השעות.
iwaseatenbyazombie
דוסים? למה בחרת דווקא להשתמש במונח המזלזל הזה?
ובקשר לשאלה,כן
אנונימית
ככה באלי מה מזלזל בזה הם דוסים
פשי את ממש בוגרת שמעי
את יכולה לכתוב בבתי הספר הדתיים\חרדים
אבל בחרת בדוסים
אנשים כמוך באמת מחליאים אותי
אנונימית
^^גם כושים הם כושים וזה עדיין לא בסדר לומר כושים

ולשאלה
בבתי ספר דתיים כן בבתי ספר חילוניים זה סתם לא יהיה קשור...
בבתי ספר דתיים צריך אבל בבתי ספר חילוניים לא. דת צריכה להיות מבחירה ולא מכפייה מגיל קטן. כשמישהו נולד חילוני הוא יכול לחזור בתשובה אבל זה לא יהיה בסדר אם זה בגלל שלימדו אותו את זה בבית הספר. דת צריכה להיות מבחירה.
לדעתי כן אבל בכיוון של אהבת הדת, להבין את האמונה ומה מחזיק אותנו כלכך הרבה שנים. קבלה, הכלה אמיתית. חושבת שזה צריך להיות מלווה עם דת. ללמד להכניס את הדת גם לחיי היום יום שלנו. יש כלכך הרבה דברים שאפשר וצריך ללמוד מהתנך, מהבפנים של הדת שלנו. הדת היא דבר קסום בעיניי שהתלכלך עם השנים בעקבות פירושים קיצוניים מידיי.
לדעתי צריך לתת לזה מקום הרבה יותר טהור ונקי אבל יחד עם זאת צריך לדעתי לעשות שיעור שניים שיהיו בגדר חובה רק כדי להפתח לנושא ולאחר מכן לתת את המקצוע הזה כבחירה והעשרה
כן. היהודים לא צריכים להיות מנותקים מהמקורות שלהם, במיוחד מאביהם שבשמים.