3 תשובות
תפנה לנוער העובר והלומד ותתלונן עליה, תאיים גם להגיש תביעה.
הכי חשוב ברגעים האלה זה לשמור על פאסון- להראות שהכוח בידיים שלך ושאתה יודע איך לפעול אם לא ישלמו לך.
ברגע שאתה משדר חוסר אונים ותלות ומראה שלא יהיה לך איך לפעול כשלא ישלמו לך- זה יקטין את הסיכוי שלהם לשלם לך, הם יקבלו רושם שאתה לא יכול לעשות להם כלום
כמו שאמרו מעליי תפנה לנוער העובד והלומד יכולים לעזור לך שם
ותדבר איתה בנחת תאמר לה שאם היא לא מכניסה לך את המשכורת לחשבון אתה תפתח בהליכים של תביעה משפטית וחבל כי אתה לא רוצה להגיע למצב כזה
אתה יכול גם לקחת עורך דין להתייעצות ושינהל את התביעה המשפטית כי מה שאתה עובר זה לא חוקי
לא ייתכן שעבדת והשקעת חודש שלם ושלא תקבל תגמול על כך
מסכים עם זה שמעלי, אבל אל תבנה על עורך דין, אתה יכול לשאול ולברר אבל לצערי מרבית העורכי דין לוקחים סכומים יותר גבוהים מהמשכורת עצמה