4 תשובות
אני חושבת שמאז יש את הממשלה הזאת ממזמן ישראל נכחדה
לצערי הרב כן גם מרוב האובססיה שלהם להשמיד אותנו הם כמו חמאס לא דואגים לאזרחים היה לא מזמן מקרה שאיראן קנתה משהו שקשור לפצצה הגרעינית והוא היה יקר כמובן אבל בסוף לא היה להם כסף לקניית חיסוני קורונה לאזרחים שלהם
נשמה שלי למה את כועסת אני בא בטוב
זה לא חוק, הם פשוט מכוונים את הפצצה הגרעינית והמלחמה לשנת 2040