4 תשובות
שואל השאלה:
יש לנו שם יפה (-:
אנונימית
אני עמיית ^^
יש גם בנים וגם בנות ולדעתי זה מתאים יותר לבנים
זה גם יפה לבנות לדעתי.. ויש חצי חצי לדעתי