6 תשובות
כנראה לא ליד חברים שלהם ואין להם מה להוכיח לאף אחד
ולא כולם כאלה
מרגישים יותר בנוח
מנסים לעשות רושם "טוב" כשהם עם חברים
רוצה טיפ לכל החיים?

אל תנסי להבין בני אדם בכלל,אבוד
אנונימית
כי יש הרבה גברים פוזאיסטים שאוהבים לעשות הצגות ליד אנשים כי זה תורם להם לביטחון הגברי.
הרוב פוזה שהם עם חברים