3 תשובות
אהה אז אפשר לשבת באיזה בית קפה קטן במסדה, בדרך כלל אין שם יותר מדי אנשים(יש שם גם סושייה שאני מאוד מאוד אוהבת, קשה לפספס היא מכוסה בתקליטים) אפשר גם לשבת על הטיילת ליד חוף דדו.
שואל השאלה:
לא בחוץ, ומקום שאין בו אנשים (לפחות כמה שפחות) אלה 2 הדברים היחידים שאני צריך חח
לא בחוץ, ומקום שאין בו אנשים (לפחות כמה שפחות) אלה 2 הדברים היחידים שאני צריך חח
מקום של טבע, ולבד מוחלט, או משהו קצת יותר ציבורי?
באותו הנושא: