4 תשובות
אכלתי יותר ולא עשיתי שום אימון, הכל בסדרר את לא תמותי מזה, ולא תעלי במשקל וגם אם כן זה יהיה מנוזלים הכל בסדר
לא נורא
מגיע לך פינוק מדיי פעם
את לא צריכה להתאמן כי אכלת את זה יפה שלי את צריכה להתאמן כדי שתהיה בריאה, כדי שהגוף היה בריא, הנראות זה רק בונוס! אל תהפכי את האימונים לעונש על מה שאכלת! הכל בסדר יש גם ימים כאלה שלא מתאמנים ולא אוכלים כמו שצריך אבל חשוב להזכיר שלא משמינים ביום אחד הכל בסדר ופשוט מחר תאזני ותאכלי טוב ותתאמני כי באלך ולא כי אכלת משהו שהצטערת עליו❤
הכל בסדר, מחר תחזרי לאכול רגיל ויהיה בסדר, אל תגבילי את עצמך יותר מידי מחר :)