24 תשובות
אם... אני מניחה שכן?
לא כי שובינסטים והומופובים הם לא נחמדים, בצורה עקיפה לפחות, וישירה. כי הרבה אנשים שעוברים לידכם נעלבים מהדעות שלכם.
אתה רוצה פרס?
זה סותר, זה שאתה מתנהג כביכול נחמד לאנשים לא מכפר על זה, לדעתי בן אדם שמחזיק בדעות כאלה הוא בן אדם מגעיל
איך בן אדם נחמד אם אתה לא בעד זכויות נשים ונגד אנשים שהנטייה המינית שלהם היא שונה משלך?
אם אתה נחמד לא נראלי הייתה שוביניסט או הומופוב
לא.
תראה, זה קצת לא יפה שאתה מפלה אנשים על פי מין ונטייה מינית, אבל לפחות כשאתה מפלה, אז אתה מפלה באופן נחמד

אז זה בסדר חלקית
שואל השאלה:
אני מתכוון אני נחמד בסך הכל אבל אני מאוד ישיר ואני עלול להגיד את האמת שלי בפרצוף גם אם מישהי או מישהו לא יאהבו את הדעות שלי.
אנונימי
שואל השאלה:
זה כן אני נחמד כזה
אנונימי
נראלי אתה בהזיות
אנונימי
לשפוט/לשנוא אנשים שאוהבים את אותו המין זה לא נחמד
אנונימי
אבל אם אתה ישיר אז אתה פשות יכול לפגוע באנשים אם הדעות שלך

אל תעלב...
אהבתי איך שהוא נותן פרחים לאנשים שמחזקים את האגו שלו
אנונימי
מה נחמד בלשפוט אנשים קודם כל?
למה לשנוא אנשים שאוהבים את אותו המין ?
מי *כן* החליט שזה דבר נחמד ?
למה שישפטו אנשים להטבים או לא ייתמכו בנשים
אנונימי
כי זה לא נחמד
אנונימי
פחות
כל אחד והבחירות שלו בחיים.
תלוי גם איך אתה מתייחס לאנשים אבל אתה אומר שסהכ אתה נחמד אז לא רואה בזה שום בעיה.
לא
שנאת חינם זה לא בסדר לא משנה כמה נחמד אתה
כן.
רוב מוחלט של כל אדם שבחי החברה המודרנית הוא שובניסט/הומופוב לרמה כזו או אחרת, אפילו הקונספט של יציאה מהארון מציג נטייה מינית הומוסקסואלית כיוצאת מין הכלל ועל כן במובן מסוים, הומופובי,
איש מהאנשים שמתנגד לך, הומופובי ברמה מסוימת, ושוביניסט ברמה מסוימת.
העניין הוא, שיש שאיפה להעלים את התכונות האלו, הומופוביה ושובניזם, כי הן מיותרות ומבוססת "שנאה", (טיעון מזעזע), כך שאם לאנשים באמת אכפת מגייז או מנשים, הם לא יראו אותך כבסדר, בגלל שאתה פוליטית תומך בממסדים שמדכאים אנשים שחשובים להם, וזה גרוע יותר מלהיות לא נחמד.
לא. אם אתה מחזיק בדעות כאלה נוראיות זה לא בסדר.