8 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל הבנתי ממלא שזה ממש מביך אנערף
כן אבל הבנתי ממלא שזה ממש מביך אנערף
אנונימית
בעיניי כן
אוי זה ממש מביך בעיניי
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
כי זה פשוט טיפשי, אין פואנטה בריפליי סתם שולחים תמונות של התקרה אחד לשני וזה מרגיש מתאמץ כזה
שואל השאלה:
מה מבטיחה שלא יש אנשים שממש כיף לעשות איתם ריפליי
מה מבטיחה שלא יש אנשים שממש כיף לעשות איתם ריפליי
אנונימית
ממש לא המון עושים את זה
לא, כל העולם עושה את זה
אנונימית
באותו הנושא: