8 תשובות
מקווה שלא, למרות שעוד 50 שנה זה בהחלט יכול לקרות
מקווה שלא, המדינה היא שלנו בזכות ובצדק!
לא סביר וככל שהזמן עובר זה נהיה פחות סביר.
ישראל נהיית ימנית עם הזמן בגלל ילודה של ימנים ושל מפלגות לווין של מפלגות הימין.
אני מאמין שכן.
אני מאמין פשוט שאין לנו ברירה.
יש בארץ ישראל 5 מליון פלסטינים מחוץ למדינת ישראל, שאנחנו לא רוצים ולא יכולים לשלוט בהם.
אנחנו לא יכולים להעלים אותם, אז בסופו של דבר הם יקימו מדינה.
כנראה שלא כי המהות של מדינת ישראל שהיא של היהודים, אולי היא תקום במקום אחר לא בישראל
היא לא "תשנה את דעת העולם" אין סיבה שכולם יאמינו לשקרים שלהם יותר בעתיד.
כל עוד אנחנו היהודים לא ניתן לזה לקרות - זה פשוט לא יקרה.
אגב דמוגרפית אנחנו גדלים יותר מהם אז גם אין דאגה מהכיוון הזה
בעזרת ה' לא