8 תשובות
לא
את יכולה לשלם כם באגורות
לט מביך בכלל תאמיני לי שזה לא משנה להם איך את מביאה העיקר שזה כסף
קצת אבל זה לא נורא
לדעתי יותר נחמד להחליף לשטרות בסופר או משהו כזה כי שם פשוט שמים את זה בקופה והשליח צריך להיסחב עם זה
קצת מביך אבל לא נורא
אנונימי
לא מביך
כסף זה כסף
לא מביך