3 תשובות
ממש לא אכפת לי, בכנות. הם תמיד עלו יותר ממה שהייתי חושבת למכור, ולעשות סערה על כמה שקלים זה לא בראש מעייני.
הם צריכים לדעתי להיות מוצרי צריכה בסיסית, שהמדינה מאפשרת לכל אישה לקבל לפי הצורך שלו במחיר קבוע.
אני גר בקיבוץ שיתופי, אצלנו התקציב של הנשים גדול במידת מה מהתקציב של הגברים, מתוך הבנה שלנשים יש הוצאות גדולות יותר בגלל מוצרי ההגיינה.
לדעתי דבר דומה צריך גם להיות בארץ.
הם צריכים להיות מסובסדים על ידי המדינה כל עוד נשים מחויבות להשתמש במוצרים האלה.