התחברות
הרשמה
להתנתק מאנשים שלא עושים לי טוב גם אם זה אומר שאשאר לבד?
2 בנובמבר 2021, 17:39
התנתקות
ביטחון עצמי
בדידות
4 תשובות
לפעמים זה עדיף וכדאי להיות קצת לבד, כי אנשים שלא עושים לך טוב, הורסים אותך
א
אורה ושמחה
כן
U
User1111
כן
פ
פריק טעים מאוד
לפעמים זה עדיף
ג
גברך לעתיד
באותו הנושא:
מה אתם עושים כדי להתנתק לכמה רגעים מהעולם?
מה אתם עושים בכדי להתנתק מהעולם?
אם אני 1.78 זה אומר שאשאר רווקה לכל שארית ימי חיי?
איך אני יכולה להתנתק מאנשים בלי לפגוע בהם
אני רוצה להתנתק מהסטיפס איך עושים את זה????
מה זה אומר להתנתק משאלה?
תקשיבו האיירפודס שלי לא מתחבר לי ובא לי להתנתק מחדש ולהתחבר- איך עושים את זה?
לא הבנתי מה זה אומר להתנתק משאלות?
מכירים את התחושב שבא לכם להתנתק מאנשים?
מהי הדרך הכי נכונה באנגלית לרשום "להתנתק מאנשים מבלי להודיע להם"
היי, פתחתי מספר חשבונות באינסטגרם ואני רוצה להתנתק רק מאחד איך עושים את זה ?