8 תשובות
סוג של בושה קטנה שעוברת ויש טיפה אהבה כזאת
לראשונה, אחותי ממש לא כולם ככה
"אין לי סיכי איתה, נקסט"
אנונימי
מסתכלים עליה ועוברת תחושה נחמדה כזאת בגוף
זאת שאלה רטורית נכון?
אנונימי
שואל השאלה:
^אז מה כן נכון?
^אז מה כן נכון?
אנונימית
^ זה ממש לא נכון
"אל תסתכל עלייה שלא יהיה מצב מביך שהיא תקלוט את זה"
אנונימי
באותו הנושא: