7 תשובות
תשאלי את משרד התחבורה
אנונימית
שואל השאלה:
שיחנקו
שיחנקו
אנונימית
זה שהמחירים גבוהים מאוד, לא אומר שמחיר כמו 130 הוא סבבה
שיעורי נהיגה הם בדרכ 40 דק ולא 45, והם לא צריכים לעלות מחירים ככ מופקעים.
לא הגיוני לקחת לבני נוער 160 שקל לשיעור 40 דק, כששכר המינימום שלהם הוא 25-27 שקלים לשעה.
לדעתי זה הזוי ולא הגיוני שאין שום פיקוח על מחירי שיעורי נהיגה, זה לא משהו שצריך לרוקן את החשבון בנק
שיעורי נהיגה הם בדרכ 40 דק ולא 45, והם לא צריכים לעלות מחירים ככ מופקעים.
לא הגיוני לקחת לבני נוער 160 שקל לשיעור 40 דק, כששכר המינימום שלהם הוא 25-27 שקלים לשעה.
לדעתי זה הזוי ולא הגיוני שאין שום פיקוח על מחירי שיעורי נהיגה, זה לא משהו שצריך לרוקן את החשבון בנק
חייבת להגיד שאצלי לוקחים 190 לארבעים וחמש דקות שזה הזוי.
ואו זה לא בסדר חבל שזה ככה
פשוט מזעזע כמה שעולה בארץ להוציא רישיון נהיגה
זה תלוי מי המורה וכמה הוא לוקח המינימום זה 130 וזה ממש סבבה לשיעור של 45 דקות
יש כאלה שלוקחים 150
יש כאלה שלוקחים 150
באותו הנושא: