6 תשובות
אין דבר כזה
לרדת במשקל צריך להוציא יותר קלוריות משמכניסים.
לאכול אוכל פחות צפוף קלורי ואוכל שיותר משביע ולעשות ריצות.
אחרי שיורדים אפשר להמשיך לאכול רגיל, אבל כדאי להמשיך לרוץ...
RDA
יש ככ הרבה שיטות לרדת במשקל שום כדור לא יעזור לך וגם לא הרעבה
יש זריקות עד כמה שידוע לי אבל לא יודע אם יביאו לך,אני מכיר כמה אנשים שסובלים מהשמנה ונותנים להם אתזה תנסי לברר עם הרופא שלך.
שואל השאלה:
די באמת שאני מנסה לרדת במשקל אבל קשה לי ופעם הייתי מצליחה אני יודעצ מה זה מאזן קלורי שלילי פשוט עכשיו אני סוג של אוכלת מאכילה ריגשית כזאת כי קשה לי
וואלה אני מבין אותך גם לי יש אכילה רגשית לפעמים,תנסי לקזז ממש כמה דברים בקטנה זה יחסוך לך כמה מאות קלוריות וככה את תהיי במקסימום על מאזן ניטרלי,זה תקופות שקשה גם לי זה ככה אבל יהיה בסדר נשאר רק לקוות
אנונימי