2 תשובות
איך מתבטא האוסידי שלך?
לדעתי הבעיה חמורה יותר מריכוז, אלא בשינוי משמעותי של מה שהיית עושה אילו לא היה לך אוסידי. הייתי אומרת שאוסידי גורם לאי נאמנות לעצמך, לחיות חיים שהם "מה שצריך" ולא מה שאתה מרגיש. חיים של עיכוב התפתחות, ולא של התפתחות. אבל בל נשכח שאוסידי הוא בעיה של האדם ולא משהו חיצוני לו. ככל שמתחילים לטפל מוקדם יותר ניתן להתגבר עליו מהר יותר. אני מבינה בפסיכולוגיה אז אם תרצה פנה אליי בפרטי.
לדעתי הבעיה חמורה יותר מריכוז, אלא בשינוי משמעותי של מה שהיית עושה אילו לא היה לך אוסידי. הייתי אומרת שאוסידי גורם לאי נאמנות לעצמך, לחיות חיים שהם "מה שצריך" ולא מה שאתה מרגיש. חיים של עיכוב התפתחות, ולא של התפתחות. אבל בל נשכח שאוסידי הוא בעיה של האדם ולא משהו חיצוני לו. ככל שמתחילים לטפל מוקדם יותר ניתן להתגבר עליו מהר יותר. אני מבינה בפסיכולוגיה אז אם תרצה פנה אליי בפרטי.
אף לעם לא אובחנתי עם משהו אני לא מאובחנת עם ocd בעוד שכן יש לי קומפלסים ונחשבות טורדניות שעומדות מאחוריהם אני לא רוצה לאבחן את עצמי אני גם לא חושבת שאני ככ כשירה לענות על השאלה הזו כי יש לי ערפול מוח כרוני כבר כמה שנים שבזמן האחרון נורא החמיר אז במצב 0 אני מרגישה ככה אני כן רואה איך זה יכול לקרות נגיד לדוגמה לנסות לשבת לעשות משהו והראש לא סותם עם מחשבות ראיתי ששמת בתגיות גם דיכאון וחרדה, אם את/ה מרגיש/ה שהocd שלך גורם לך להרבה לחץ נפשי לדעתי כדאי לשקול את באופציה של ערפול מוח שנובע מזה קודם תנסי/ה לדאול את עצמך אם את/ה מרגיש/ה תחושת ערפול כלשהי בראש. מקווה שזה עוזר איכשהו, בהצלחה ❤
אנונימית
באותו הנושא: