5 תשובות
איזה שיעור את
לא, בסוף כולם עוברים טסט 6 זה ממש לא כזה נורא מכירה כאלה שעברו גם 10 ו12 בסוף באמת כולם עוברים
אנונימית
לא! מאמין בך שתצליחי בסוף. בהצלחה
לא
לא!!! בסוף כולם עוברים ולכולם יש תקווה.
יאללה עוד קצת ואת עם רישיון,
בהצלחה יאלופה❤