5 תשובות
שהחברות תהרס מן הסתם
אני לא בן אבל בטח הם פוחדים להרוס את הקשר
או לשבור לה תלב /לפגוע בה
אני לא בן אבל אני אמרתי לחבר הכי טוב שלי ובהתחלה הכל היה טוב עד שניםרדתי ממנו:)
אמרתי לה. היה מפחיד.
מה מפחיד? את יודעת שזה יכול לשנות את החברות בינינו...
אנונימי