22 תשובות
בצחוק, ברצינות זה לא נורמלי בכלל.
כן כאילו אמא,עם "אבא" אני לא בקשר
לא
לדעתי זה נורמלי כל עוד הם לא עושים את זה באמת בכעס
לדעתי זה נורמלי כל עוד הם לא עושים את זה באמת בכעס
^^^כנ"ל גם עם אמא שלי זה בצחוק לגמרי! אנחנו תמיד מסתלבטות אחת על השניה עם אבא שלי אני לא בקשר איתו אבל הוא לא היה מקלל אותי
שואל השאלה:
זה מכעס או אכזבה
זה מכעס או אכזבה
אנונימית
^^^^מבינה אותך
לא ההורים שלי הם סאחים אבל הוריםש ל חברות שלי כל הזמן הן לא לוקחות את זה ללב זה בציניות וגם כשהן רבות איתן הן יודעות שהם לא באמת מתכוונים לזה
אותי יענו?^^
מיליון פעם אמא שלי קללה אותי
שואל השאלה:
וואי אני לא יודעת לחשוב
אתם יכולים לנעוץ בבקשה שיותר אנשים יראו? תודה❤
וואי אני לא יודעת לחשוב
אתם יכולים לנעוץ בבקשה שיותר אנשים יראו? תודה❤
אנונימית
נעצתי
נעצתי
אע מה קרה אצלך?^^^^^
כן
אהבתי את ההקשר לתמונה
(ציניות אנשים)
לשאלתך - כן...כל הזמן
(ציניות אנשים)
לשאלתך - כן...כל הזמן
אנונימי
לא לא נורמאלי אם זה מציק לך תגידי לו יואוו איזה בת זונה אני הוא יפסיק חח
לא נורמאלי, לא באמת וגם לא בצחוק אם מדובר בילדים קטנים שלא מבדילים בין ציניות לרצינות
לא ממש לא
^^^^^^אבא שלי בגד באמא שלי, היום הם בתהליכי גרושים והוא לא גר איתנו
סורי אבל אבא שלך נוראי
אני יודע שלא התכוונת לפגוע או משהו אבל מניסיון אנחנו יודעים את זה אבל זה לא משהו שהכי נעים לשמוע^
באותו הנושא: