4 תשובות
זו עבודה עצמאית אז זה משתנה מאחד לאחד.
זאת אומרת אין משכורת קבועה לשעה כמה שאתה מרוויח ביום הופך למה שמרוויח בחודש ואז משלם לשכיר ומיסים והכל
תלוי בנהג
כלום ושום דבר...
תלוי גם אם הם עובדים דרך תחנה, אפליקציה או באופן עצמאי וגם אם הם משכירים או בעלי הרכב. זה מאוד מאוד משתנה לפי סוג הנסיעות שעות העבודה המיקום והקליינטורה... קשה להרוויח מספיק כדי להרים את הראש צריך להחליף מוניות באופן יחסית תדיר (מחליפים כל שנה וחצי שלוש שנים בממוצע) וכמובן שאין פנסיה תנאים מהמדינה יש הרבה זלזול מלקוחות מלא מתנהגים בצורה מבזה ומבישה יבקשו מונה ויפעילו לך וויז על הפרצוף כדי לוודא שאת בדרך הכי קצרה (כאפת שטות רצינית) בקיצור לא זוהר במיוחד.
מה גם שזה ענף שרק הולך ודועך כיוון שהמדינה שואפת לנרמל ולהטמיע את התחבורה השיתופית מבלי לשים קצוץ על הנהגים.. בחמש עשר שנים הקרובות תראי צימצום משמעותי במוניות על הכבישים.
אנונימית