התחברות
הרשמה
שאלה, הייטק
לא הבנתי כל כך אני בן 14.9 ואני רוצה להיות בהייטק אבל אני לא מבין כל כך במה צריך ניסיון ובאיזה גיל אפשר לעבוד והאם צריך חואר או 12 שנות לימוד
5 בנובמבר 2021, 20:05
בגרויות
תשובה אחת
בשביל הייטק צריך כישורי למידה גבוהים כמובן 12 שנות לימוד
תואר זה תלוי בתחום הייטק שאצה רוצה
S
Scorpio infinito
באותו הנושא:
בשביל ללמוד באוניברסיטה הייטק/סייבר וכל אלה אני חייבת להיות בתיכון במגמת מחשבים?או שלא חייב
לפני שנרשמתי לפה חשבתי זה אתר רציני כזה , של הייטק עיניינים, שאלות של האום וזה...
בעבודות כאלה של הייטק או משהו (עבודות ממוצעות של מבוגרים), כמה מרוויחים ביום?
מה דעתכם על הרעיון של שרת החינוך שאשא ביטון לעשות בגרות הייטק חובה שילמדו אותה עוד מהיסודי ולהפוך אותנו למעצמת הייטק?
רפואה כירורגית או הייטק - איפה מרוויחים יותר כסף?
מה העבודת חלומות שלכם? שלי פיתוח נשקים הייטק
השאלה מיועדת לאנשים שמבינים בטכנולוגיה, הייטק וכו..
הייטק - בא לי בעתיד לעבוד בהייטק וכל זה...
כמה שאני אוהבת מחשבים אני רוצה הייטק אבל הייטק זה עבודה קשה מאוד בקטע יכולים לפטר אותך כול הזמן השעות קשות מה לעשות ?
עבודות הייטק מקבלות אנשים שקיבלו הסמכות? למשל אדם שקיבל הסמכה למשל A+ מאת החברה Comptia, יוכל לעבוד ללא תואר בחברת הייטק
מה הייתם לומדים מבין השניים עריכת דין/ הייטק?