26 תשובות
נפשי, כאב פיזי עובר אחרי תקופה
גם נפשי יכול לעבור ^
כאב נפשי אין לך מושג כמה זה כואב
כאב נפשי אין דבר יותר קשה מזה
תלוי במידה של כל אחד.
שניהם משאירים צלקת במקרים קיצוניים, במיוחד פיזי, כי הוא גם זולג לנפשי לרוב בגלל הכאב, חוסר הנוחות, ולפעמים גם אין מה לעשות כדי להשתפר חוץ מלהבריא.
שניהם משאירים צלקת במקרים קיצוניים, במיוחד פיזי, כי הוא גם זולג לנפשי לרוב בגלל הכאב, חוסר הנוחות, ולפעמים גם אין מה לעשות כדי להשתפר חוץ מלהבריא.
כן נקודה
הלוואי
למה את מניחה ששואלת השאלה לא הרגישה כאב נפשי ?
מה נראלך שאת מגניבה? לא את לא אין לך מושג מה אני עוברת את לא קשורה אלי בשום צורה שחררי
כי היא פ*קינג שואלת מה יותר כואב
מה מה? , מה את רוצה
אז לפי מה שאת אומרת היא לא יודעת גם מה זה פיזי , זה שניסתי קולה ונסטי לא אומר שאני לא יכול לשאול מה יותר טעים קולה או נסטי
כי חוסמים פה כל דבר
די נו די להתחכם
להיי אנשים יפים
אויי אחותי תשחררי לא מדברים אליך
לא מתחכם פשוט תוהה
אין לך מה לתהות פה בתור אחת שעוברת משהו אמרתי שאין לה מושג כמה כואב לי זה הכל
אה טוב חיים שלי
פליז תגידי לי שאת צוחקת
פליז תגידי לי שאת צוחקת
ברוקן למה את מזלזלת אפשר לעבור הרבה עד גיל 14 אולי היא איבדה מישהו די לשפוט
וזה שעברת הרבה לא אומר שאין אנשים שעברו יותר ממך זה לא תחרות
נשבעת אני אדווח עליך ואחסום אותך אל תזי*יני לי תשכל לא דיברתי אליך ולא פניתי אליך סבבה
לא אמרתי שיש אנשים שעברו פחות ממני אני שמחה שאני לא כמו אחרים פשוט ניסיתי להדגיש שמהצד שלי אין דבר יותר כואב מכאב נפשי ואני יודעת מה זה כאב פיזי
כאב נפשי לדעתי
נפשי חד משמעית
כי אפשר להקל על כאב פיזי אם תרופות,הרדמה וכאלה וזה גם ישר עוזר בדרכ
כאב נפשי זה משהו שאפשר להקל עליו תוך הרבה זמן עם הרבה עבודה
כי אפשר להקל על כאב פיזי אם תרופות,הרדמה וכאלה וזה גם ישר עוזר בדרכ
כאב נפשי זה משהו שאפשר להקל עליו תוך הרבה זמן עם הרבה עבודה
שואל השאלה:
רק אגיד ששאלתי כי אני בויכוחון עם מישהו שאומר שכאב פיזי יותר כואב מכאב נפשי וגם מעז לזלזל בכאב נפשי..
רק מציינת שחוויתי את שניהם
רק אגיד ששאלתי כי אני בויכוחון עם מישהו שאומר שכאב פיזי יותר כואב מכאב נפשי וגם מעז לזלזל בכאב נפשי..
רק מציינת שחוויתי את שניהם
באותו הנושא: