9 תשובות
לכי תהני בלי לפחד
הדבר היחיד שזה אומר זה שפשוט לא הלכת למסיבה
זה הכל
ממש לא ביג דיל...
זה הכל
ממש לא ביג דיל...
לא!
לא. אני בן 21 הלכתי למסיבות ממש בקטנה ולמועדונים הלכתי פעם אחת ווואלה משעמם רצח. מועדונים זה נטו לחפש סטוצים גם לפי מה ששמתי לב.
לא תעשי רק מה שטוב בשבילך :)
לא גם אני אף פעם לא הלכתי אני שונאת את זה מעומק נשמתי מה כיף במלא אנשים ומוזיקה בפול ווליום שהורסת את האוזניים?
ממש ממש לא, וזה אגב מעלה רצח אצל חלק מהגברים.
לא
אם זה לא משהו שמעניין אותך וכולי אז סבבה כל אחד ומה שטוב לו
אם זה מסיבות אחרות והיית רוצה אז אני חושבת שתלכי
תחווי את הגילאיים האלה ואת התקופה הזאת היא לא תחזור על עצמה תבלי ותהני אל תמנעי את זה ממך אם באלך
אם זה לא משהו שמעניין אותך וכולי אז סבבה כל אחד ומה שטוב לו
אם זה מסיבות אחרות והיית רוצה אז אני חושבת שתלכי
תחווי את הגילאיים האלה ואת התקופה הזאת היא לא תחזור על עצמה תבלי ותהני אל תמנעי את זה ממך אם באלך
אנונימית
נופ
זה לא מעיד עלייך כלום ולדעתי אפילו דבר טוב
זה לא מעיד עלייך כלום ולדעתי אפילו דבר טוב
באותו הנושא: