11 תשובות
היו לי שנים ושניהם מתו
לא קניתי אותו
התאבד
הכלבה שלי אכלה ליאותם
אין לי
אמא שלו אכלה אותו
האוגר השני הרג אותו
היו 3 כשהייתי בן שלוש והם ברחו (הם היו של אחותי אגב)והחתול שלנו אכל אותם:)
הוא התאבד
היו לי שניים הראשון אח שלי הקטן זרק מהמרפסת קראו לו שלג והשני מת כי שחכנו להאכיל אותו וקראו לו כתומי אוףף דיי הם היו חמודיםם
המון
באותו הנושא: