7 תשובות
הרבה אנשים, אנשים שאני לא מכירה, שמחמיאים/יורדים עליי בצחוק
בדרך כלל אני תמיד מרגיש בנוח
שיש הרבה אנשים שאני לא אוהבת
אמ..
סיטואציות: כשהמשפחה הקרובה מתכנסת בבית של סבא וסבתא שלי וגם אני שם,
כשהיועצת מדברת איתי ועוד הרבה וואיי... אני לא אתחיל לכתוב פה הכל..
מקומות: כיתה, בכללי בצפר, שירותים ציבוריים, בתי חולים ואצל חברות בבית שלהן(שהיו לי).
סיטואציות: כשהמשפחה הקרובה מתכנסת בבית של סבא וסבתא שלי וגם אני שם,
כשהיועצת מדברת איתי ועוד הרבה וואיי... אני לא אתחיל לכתוב פה הכל..
מקומות: כיתה, בכללי בצפר, שירותים ציבוריים, בתי חולים ואצל חברות בבית שלהן(שהיו לי).
לעבור ליד הערסים בשכבה שלי
עם הרבה אנשים
בעיקר שאני לא מכיר
בעיקר שאני לא מכיר
תלוי מאיזו בחינה
באותו הנושא: