4 תשובות
את יכולה לחגוג ביום חמישי אחרי בית ספר, וביום ראשון בבית הספר.
מזל טוב !
זה לא נהוג לחגוג לפני בכלל אבל רוב הפעמים אנשים באמת חוגגים אחרי כי לא תמיד יוצא שיש להם זמן פנוי, אז בהחלט אין בעיה עם זה.
את יכולה לעשות אחר הצהריים או אפילו מאוחר יותר סביבות 19:00 או יום אחר
(שיהיה מזל טוב)
~G~
שואל השאלה:
^ הם מסיימים בארבע עד תשע
אנונימית