תשובה אחת
אמא שלי הייתה שם
היא אומרת שהקורס היה נחמד לא ממש מעניין
היא הייתה בבסיס טוב עם חברות שזה די מה שהציל אותה כי היא אומרת שהיא לא עשתה כמעט כלום כל השירות. זה לא שירות קשה או מבאס ממהש היא תיארה פשוט לא משמעותי ותורם כל כך
תחשבי אם את בסדר עם זה או מה יותר חשוב לך
*זאת הייתה רק החוויה שלה, יכול להיות שלך יהיה ממש מעניין או לחלופין שתהי בבסיס מזעזע אז קחי את זה באופן סובייקטיבי*
היא אומרת שהקורס היה נחמד לא ממש מעניין
היא הייתה בבסיס טוב עם חברות שזה די מה שהציל אותה כי היא אומרת שהיא לא עשתה כמעט כלום כל השירות. זה לא שירות קשה או מבאס ממהש היא תיארה פשוט לא משמעותי ותורם כל כך
תחשבי אם את בסדר עם זה או מה יותר חשוב לך
*זאת הייתה רק החוויה שלה, יכול להיות שלך יהיה ממש מעניין או לחלופין שתהי בבסיס מזעזע אז קחי את זה באופן סובייקטיבי*
אנונימית
באותו הנושא: