11 תשובות
כןן
איך שאני אוהבת את האוכל של חנוכה
כן
כן כן כן כן כן
כןן אכלתי כבר מלא
יש וגם ברולדין
התחילו למכור סופגניות כבר לפני חודשיים
אנונימית
לפני איזה חודש התחילו
כן
אנונימית
כן כן
כן כבר די הרבה זמן