5 תשובות
תמיד יש התלהבות על הבוגרים. גם בנים בכיתות י' בטח מתלהבים מהבנות שבשכבה שלכם :)
שואל השאלה:
כן אבל אני בכיתה י גם
אנונימי
האמת שזה היה ידוע (בעיקר אצל שמיניסטים חסרי ביטחון)
וזה קורה כנראה כי הן מתלהבות מהשמיניסטים
והשמיניסטים מתלהבים מעצמם
כן, הן מרגישות בוגרות והן מתלהבות מהשמיניסטים ושהן מסוגלות להשיג אותם.
זה מאז ומתמיד היה סוג של "הישג" אני חושבת.