10 תשובות
אתה תמיד יכול לפרוק באתר אינטרנט שיש בו אנשים ואתה אנונימי שם.. אבל עדיין זה כנראה לא יעזור לך אתה צריך למצוא מישהו שאתה סומך עליו ולספר לו על זה כדי שגם אם הוא רק ידבר איתך הוא קצת יעזור ככה לא תהיה לבד..
שואל השאלה:
לא יודע אבל באמת החיים שלי די דפוקים
אנונימי
שואל השאלה:
לפעמים קורה לי כשאני לבד אני פשוט מתחיל לצחוק ללא השתלטות על עצמי ולהיזכר בכל ההתעללויות שעברתי
אנונימי
לא שאני אשכרה יכולה להתלונן אבל אני לגמרי מבינה אותך
בן כמה אתה אם אפשר לשאול?
שואל השאלה:
תודה קיימת
אנונימי
שואל השאלה:
17
אנונימי
שואל השאלה:
בת כמה את קיימת
אנונימי
ובאמת שאין על מה