9 תשובות
שאלה יפה, לכי תביני את משרד החינוך.
ואני חושבת שאם המצב הנפשי שלך לא טוב את לא צריכה לקבל פטור רק בספורט, אלא באופן כללי מכמה/כל השיעורים.
ואני חושבת שאם המצב הנפשי שלך לא טוב את לא צריכה לקבל פטור רק בספורט, אלא באופן כללי מכמה/כל השיעורים.
שואל השאלה:
אבל זה רק מחמיר את זה... אני שונאת שיעורי ספורט..):
אבל זה רק מחמיר את זה... אני שונאת שיעורי ספורט..):
שואל השאלה:
יש לי היום ספורט מה אני אמורה להגיד למורה? ישלה גם פרצוף מכוער איך אוכל להתסכל עליה תוך כדי שהיא מדברת איתי ולהקשיב??
יש לי היום ספורט מה אני אמורה להגיד למורה? ישלה גם פרצוף מכוער איך אוכל להתסכל עליה תוך כדי שהיא מדברת איתי ולהקשיב??
אם את צריכה לפרוק תרגישי חופשי לפנות אליי.
בגדול ספורט אמור לפרוק מתח ולחץ נפשיים, אבל כל אדם הוא אינדיבידואל וזה לא בהכרח משפיע על כולם.
לדעתי תיפתחי אלייה בכנות, אני בטוחה שתבין.
ואם לא > אז תשבי בצד, לא הגיוני שיתעלמו ממצבך.
בגדול ספורט אמור לפרוק מתח ולחץ נפשיים, אבל כל אדם הוא אינדיבידואל וזה לא בהכרח משפיע על כולם.
לדעתי תיפתחי אלייה בכנות, אני בטוחה שתבין.
ואם לא > אז תשבי בצד, לא הגיוני שיתעלמו ממצבך.
שואל השאלה:
נכון נכון זה כאילו הם מתאימים את התכניות למידה על פי סוג בן אדם אחד וזה דפקט כי כל אחד שונה מהשני
נכון נכון זה כאילו הם מתאימים את התכניות למידה על פי סוג בן אדם אחד וזה דפקט כי כל אחד שונה מהשני
בעיקרון אם תביאי אישור כתוב מפסיכיאטרית שמאשרת לך לא להשתתף אף אחד לא יתווכח איתך, אני בטוחה שאנשים עם הפרעות אכילה מאובחנות לא רק מקבלים פטור אלא גם אוסרים עליהם. הבעיה היא שאף אחד לא יתן לך פטור כזה על דיכאון כי מחקרים מוכיחים שפעילות גופנית דווקא עוזרת לשפר את המצב הנפשי.
כי אם בן אדם נמצא במצב נפשי לא טוב, לא לעשות ספורט רק יחמיר את המצב. ספורט אמור לתת לך הרגשה טובה פשוט הבעיה שבארץ שיעורי ספורט הם חרטא ולא באמת עושים בהם משהו. מי שעוסק בספורט בחיי היום יום באים ואין להם מה לעשות שם כי הכל קל, ומי שלא, מתקשה אחושרמוטה וככה אף אחד לא מתאמן באמת. הספורטאים מתעצלים להגיע לשיעורים האלה כי הם משעממים וחסרי פואנטה והשאר באים ולא רוצים להתאמן כי זה קשה להם ובמקום לעזור להם צוחקים עליהם (לפעמים גם המורה עצמו).
שאלה מצוינת... לצערנו אין שום היגיון במערכת החינוך.
פטור*
באותו הנושא: