4 תשובות
כן יש כאלה שמקבלים גם בכיתה בכיתה י'.
אנונימי
כן כל אחד מקבלת בזמן שלה על תדאגי בקרוב את תקבלי: )
כן זה בסדר..
אין סיבה לדאוג את יכולה עוד לקבל.
באותו הנושא: