7 תשובות
לא בהכרח...
כן
אני
אני
אוף
שואל השאלה:
למה אוף?
למה אוף?
אנונימית
לא תמיד זה גם אחד התסמינים של מישהו שהוא פסיכופת או סוציופת אבל לא בטוח שאותו בן אדם הוא כזה אז לא כל נרקיסיסט הוא חסר ביטחון
ממש לא
לא יודעת, אני נרקיסיסטית בסתר אבל מן הסתם שיש לי חוסר ביטחון לגבי כל מיני דברים
באותו הנושא: