9 תשובות
לאא אל תשימי בחיים וזלין על העור פשוט תקני קרם לחות שאין בוא כל מיני חומצות או משהו שיכול לגרות לך את העור
ממליצה על הכחול של cerave
כן קרם לחות! פשוט אחד איכותי שמותאם לעור רגיש בלי רכיבים מזיקים
וזלין דווקא שמעתי שזה לא טוב אבל אלוורה נגיד יכול לעבוד גם
גם לי שרף קרם לחות אבל אחרי ששמתי כמה פעמים היובש עבר אז זה כבר לא שרף אבל אני לא יודעת אם זה יהיה ככה גם לך , ויש גם מסיכות שעושות לחות
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת לגבי לקנות.
אבלהעדיין כרגע, אין משהו דאני יכול לעשות?
לאמא שלך יש אולי קרם?
שואל השאלה:
לא לפנםי.
וכאילו יש קרם לחות, אבל כששמתי אותו בפעם האחרונה הוא זה שגרם לפנים שלי לשרוף רצח
אז אלוורה אם יש לך
קרם אלוורה טבעי לפנים יכול להרגיע את הפנים.
אם את רוצה שהפנים לא יהיו יבשות מבלי להשתמש בקרם פנים את צריכה לשתות הרבה מים, בערך שתיים עשרה כוסות מים ביום.
ממליץ לך על קרמי פנים ללא חומצות כל שמותאמות לסוג העור שלך.
thv
בעיקרון אם אין לך כלום כרגע אז מים זה די מרגיע
שימי בעדינות על הפנים בלי לייבש
אם את מתכוונת לקנות, אז תקני קרם לחות של sebocalm, הוא ממש נעים ועדין