5 תשובות
אני מבקשת לקום בשיעור כי נמאס לי לשבת
שואל השאלה:
^ לא כאן, בכללי בחיים
אנונימית
אני כזאת.
ויש לי חברים, אז כנראה שכן חחח
אבל כמו כל בן אדם, יש כאלה שמתחברים וכאלה שלא.
אנשים ביישנים שאוהבים רוגע ושקט כנראה פחות יתחברו לאנשים אנרגטיים ורועשים.
אני הייתי שמחה להתחבר לאנשים כאלה
גם אני דיי כזאת
אני כן מתחברת