10 תשובות
כלום
מנצלים את זה לטובתך:))
שואל השאלה:
הוא מנסה ולא נעים לי להגיד לו
אנונימית
כלום, פשוט להתרחק
פשוט תגידי את האמת, שאת לא בקטע ^^
קרה ליי
תתעלמי ממנו כמה שאת יכולה בלי לפגוע, אל תצחקי מהבדיחות שלו, לצערי זה לא עובר להם בדרך קסם..
אל תעשי כולם , אם הוא יעשה צעד או יתחיל איתך או משהו תגידי שאת לא בעניין
בנתיים על תעשי כלום אם הוא אומר לך משהו על זה אז תגידי שאת פחות בעניין
אולי הוא מעצבן איתך כי הוא לא ידע להתקרב אליך, בכל מקרה פשלה שלו, אם את לא מעוניינת תגידי לו אין לך מה להרגיש רע עם זה, את לא יכולה לשלוט איך אחרים ירגישו