10 תשובות
בטח לול זה שעת אפס
מה
אצלינו מתחילים ב7:30
אנונימי
שואל השאלה:
חשבתי ששעת אפס זה לא חוקי
אצלנו מתחילים בשמונה וחצי
אפשר זה שעת אפס
תכלס כן
ואצלינו 7 וחצי זה שעת אפס בדיוק היום באתי לשעת אפס אבל זה לא עונש בדיוק זה פשוט התחלנו יותר מוקדם במקום שיהיה לנו שיעור בשעה יותר מאוחרת אבל כן תכלס יכולים לעשות את זה בתור עונש
למה ששעת אפס תהיה לא חוקית, זה קיים הרי ויש שעות אפס כחלק מהמערכת בימים קבועים
ממש לא
אנונימי
אז תקרא את החוקים ותחזור