7 תשובות
תעשי אם את רוצה.
הסבירות שיסתכלו עלייך היא קלושה, את הולכת לשם בשביל עצמך, שימי קצוץ.
אין בזה שום דבר מביך, אנשים שהולכים לחד"כ הולכים בשביל להתאמן.
הסבירות שיסתכלו עלייך היא קלושה, את הולכת לשם בשביל עצמך, שימי קצוץ.
אין בזה שום דבר מביך, אנשים שהולכים לחד"כ הולכים בשביל להתאמן.
את עושה את זה בשבילך לא בשביל אחרים
ואף אחד לא מסתכל עלייך כולם עסוקים בשלהם
שימי פס ותעשי ספורט בהכי ביטחון
ואף אחד לא מסתכל עלייך כולם עסוקים בשלהם
שימי פס ותעשי ספורט בהכי ביטחון
אל תעשי אימוני רגליים.
אז אל תעשי אימוני רגליים.
תתעסקי באימון שלך ולא באנשים אחרים ואת כבר תשכחי מזה
שימי פאק על מה שאנשים חושבים ולכי להתאמן
לאף אחד לא אכפת איך את עושה את התרגילים שלך
באותו הנושא: