7 תשובות
שום דבר
אם זה שיעור שאני לא מתחברת אליו אני לא לומדת אני סתם מפריעה כדי שיוציאו אותי
ויש ימים שאני לוקחת את עצמי בידיים ולומדצ
אבל רוב הזמן לא
שואל השאלה:
תודהה
להבין שאני יא וב יב מסיימים בפורים אז יש לי ממש קצת זמן ללמוד
עדיין אין לי מוטיבציה אבל זה מנחם קצת
רוב הדברים לא.
אבל כשאני חושבת על זה שאני אהיה הכי טובה מבין המשפחה שלי, זה מעודד.
הדבר היחידי שגורם לי לרצות לקום בבוקר זה החברות שלי
הנורה השווה
תחרותיות ופרפקציוניזם